Работно време: понеделник-петък от 09.00 до 18.00 часа, събота и неделя - почивни дни.
Контактен център: тел. 02 9812345 - в делнични дни от 08.30 до 19 часа.
Централният офис на Мирела се намира на бул. България 81В, гр. София.
В приятната творческа атмосфера тук можете да се срещнете с екипа професионалисти, разработващи програмите за обучение и квалификация, създаващи стратегията и развиващи имиджа на МИРЕЛА.
Тук, в тясно взаимодействие с мениджърите на търговските ни офиси, се създават концепцията, политиката и информационното осигуряване на компанията, съобразени с най-новите тенденции на обществения живот и пазара за имоти в България.
Работно време на офиса: от 09.00 до 18.00 часа, без почивни и празнични дни.
Отдел обслужване на клиенти: тел. 02 9812345 - в делнични дни от 08 до 20 часа, събота и неделя - от 10 до 18 часа.
Търговски директор
Управител